Nasıl 4000Saat 1000Abone Geçtim Youtube...

 Youtube Adsense vidyo reklamları... biliyoruz ki günümüzde youtuberların vidyolarda reklam göstererek para kazanma yöntemi budur.

Ama Youtube vidyolarınızda Adsense reklamları yayınlayabilmek için 2018 yılında yeni bir kural gelmiştir. Son 365 gün de herkese açık izlenme olmak üzere 4000saat izlenme süresi ve canlı olarak 1000abone ye ulaşmanız gerekmektedir. Bu kimi için kolay kimi içinde zor bir durumdur.Yeni başlayan bir kanal için zor bir sayı iken zaten halihazırda kanalı olanlar için basit bir barajdır bu 2 koşul. 


Şimdi size ben kendi kanalımda bu 2 barajı nası geçtiğimi anlatacağım:

1.Aboneyi nası geçtim?

250 Aboneydim bu tamamen organik bir rakamdı . Telegram ve Reddit (İngilizce) teki 4000saat 1000abone kasma kanalları ve sayfalarına gidip ara ara abone kastım . 1-2 Dakika izlenme ardından atılan abone , organik olarak sayılmaktadır. Fakat izlemesiz gelen aboneler 2-15 dakika içerisinde silinmektedir. 1 den fazla hesabınız ile herkesle karşılıklı izlenme abone beğeni ve yorumlaşma yapabilirsiniz. 

2.4000saat izlenme süresini nasıl geçtim?

Sadece organik izlenmelerle son bir yılda 390 saat elde etmiştim.Ne yazık ki bu hedefin sadece 10 da 1 i... 

Önce ufak bi taktik ile başlıyım , para kazanma bölümündeki abone sayısı canlı olarak çalışmaktadır ama 4000saat sayacı , 2 gün gecikmeli olarak (son günün sayılmamış halı) olarak saymaktadır.

Biliyoruz ki Youtube , bir vidyoya en fazla 1 ip adresinden 24 saat başına izin vermektedir.Bu kendi ip adresinizde dahil. Sonuç olarak kendi vidyolarımı izlemeye başladım ve bu vidyoları 3 ayrı sekmede izledim . 1 1.5 saat uzunlukta vidyolar koyup her 24 saatte bir ( tam 24 saat te bir olmalı yoksa artan gelen izlenmeleri spam olarak saymaktadır ve silmektedir) Youtube Studio canlı izlenme süresinden de takip ederekten günde en az 50saat izlenme aldım ( organik olarak 1 saat alıyordum günde ). 

Youtubeabone.com ve Takipkazan.net siteleri ve telegram/redditteki yardımlaşma sayfaları,forumları sayesinde de günde +10 - 15 saat çekiyordum yani totalde günde 60saat izlenme süresi kasıyordum bu demek oluyor ki 65-70 günde tamamen 4000saati geçebilirim demekti ama ben bundan daha kısa bir sürede geçtim. Zaten vidyolara izlenme like beğeni ve vidyo sayesinde gelmiş abone sayısı arttıkça vidyo kanalda daha da öne çıkmaktadır ve başka vidyolarda önerilerde gözükmektedir bu sayede zamanla vidyolarıma daha da fazla izlenme sayısı ve süresi geldi.

Zamanla daha çok abone izlenme beğeni yorum geldikçe tamamen organik , dıştan her hangi bir kaynak la karşılıklı izlenme vs... olmadan da her gün sadece 30dk - 1saat izlenme süresi alırken bu sayı günde 3-6 saate çıktı.Günde 100 izlenme sayısı alırken 300 izlenme sayısı almaya başladım...Organik izlenme kaynağı da arttı. 

Bugün (13 eylül 2020 tarihinde öğlen vakti kanalımın para kazanma talebi gönderildi ... para kazanma açılınca güncelleme yapacağım...).

GÜNCELLEME: 15 eylül 2020 sabahı 9:03 gelmiş olan mail le Youtube Kanalımın para kazanma incelemesi onaylandı.15eylül 2020 akşamı da kanalımda ilk reklamlar görüntülenmeye başlandı. 

Bonus: Hazarhit ile Youtube kanalınıza canlı olarak 4000saat izlenme gönderebilirsiniz. Ben Hazarhit i keşfettiğimde ne yazıkki kanalımın 4000saat izlenme süresi açılmıştı . Eğer Hazarhiti keşfetseydim kanalımın 4000saat izlenmesi daha da hızlı açılmıştı... 

Yorumlar