Vega Buhar Likit Inceleme

 Merhaba bugün sizlere bu post ta 5 yıldır piyasada iş yapan Vegabuhar.net ten aldığım likitlerin incelemesini yapıyorum.Çoğu kişi bu likit markasını herkes evyapımı e likitlerini en az 1TL / 1ml oranla (evyap olduğu halde ml başına 2TL ye kadar çıkabilir...) olcak şekilde bir ücretle sattığı için bu likit markası hakkında endişede bulunmuş , veya çevrenizden , forumlardan vs... sizi kendi referansları olan başka bir ( dediğim fiyatta satan ) bir likit markasına yönlendirmek amacı ile kötülemiş olabilir ama bir denediğinizde bu likitlerden çok memnun kalacaksınız. Hem aroma , hem kullandıkları nbase , hem de kullandıkları nikotinden gerçekten çok memnun kaldım.Sitede , Whatsapp tan Özel Mesaj ile ve Grup ile ilgilenen adminler mevcuttur . Sitede sadece likit yoktur likit dışında aroma , pamuk tel gibi diğer ihtiyaçlarınızıda bulabilirsiniz.Vegabuharın whatsapp gurubuna katılarak güvenli ve referanslı satıcıların bolca bulunduğu 2.el ve 0 satıcılardan ihtiyaç ürünlerinizi vs... de tedarik edebilirsiniz.Saat 16:45 e kadar siparişinizi verirseniz aynı gün kargoya çıkıyor ve 600km mesafeye kadar kargolarınız 24 saat içerisinde kapınızda oluyor. (Kargo şirketine göre değişmektedir ,site ile alakası yoktur).Ödeme yöntemi sadece EFT olarak kabul edilmektedir ama sitenin whatsapp grubuna gelerek referanslarınızı görebilirsiniz.Sitenin anlaşmalı olarak çalıştığı kargo firması Süratkargo dur. 170TL ye kadar alışverişlerde kargo ücreti 15TL dir , ödemeyi gönderirken beraber ödemektesiniz. Eğer 170TL nin üzerinde alışveriş yaparsanız kargo ücretsiz olarak gelmektedir.

Evyap oldukça 30ml sine 60tl versenizde 10tl versenizde bir şey değişmeyecektir.Evyap likit Evyap likittir. Asla fiyatından dolayı Vegabuhar ı yargılamayın.Ürettiği likitler hem orjinal likitlerin klonu , standart profille tarifi üretilen likitler ( zıkkım gibi, belli bir markası yok ama standart tarif profili) mevcuttur.Likitler dışında sitede satılan Cloud Wire telleri çok iyidi.(MTL Clapton Pod telleri kısmında bulabilirsiniz...)Cloud Wire Cotton pamukta vardır ama ben denemedim.(Orijinal Cotton Bacon Prime ve XFKM Cotton Demon pamuklarından yeterince memnunum...).Siteden çok sayıda sipariş verdim.Siparişlerimin tekinde 15 metre uzunluğunda makara halinde Alman Üretimi Cloud Wire marka NI80 28gauge tel söyledim mtl kullanım için.Ondanda çok memnun kaldım , eğer paralel sarım yaparsanız Clapton mtl tellerden daha güçlü bir aroma performansı vermektedir ( Orijinal Cotton Bacon Prime pamuk kullandım )...Ama clapton coiller saf NI80 tellere (clapton olmayan) çok rahat sarılmaktadır.NI80 Sarım biraz zorlamaktadır ama coil jaggeriniz ( sarma aleti) niz varsa rahatlıkla sarabilirsiniz. 30ML likitler 0MG nikotin oranından itibaren 15TL den başlamaktadır.3MG 30ML likitler 16.50 TL dir.

Ve işte vegabuhardan kullandığım likitler:

Siren 2 24mm mtl atomizer ve taifun gt3 klonunda kullandım...

Castle long : Bourbon viski , Amerikan Kentucky Tütünü , Hindistan Cevizi , Badem ve Esmer Şeker...6MG ve 7.5MG sipariş verdim...Daha önce başka ve daha pahalı bir markanın Castle Long aromalı likitinden kullanmıştım ama kesinlikle Vegabuhar ınki daha iyi...9MG da sipariş verebilirsiniz isteğe bağlı.Düşük nikotin (0 ve 3MG) alırsanız aroma nın harmanı ile gelen boğaz vurumu uygun olmayacaktır.MTL De kullandım , DL de kullanmanızı önermediğim bir aromadır.(MTL aromasıdır bu aslında)...Vegabuhar performansı çok iyidi.Five Pawns Castle Long klonudur...Hele benim gibi puro içmeyi çok seviyorsanız kesinlikle kullanmanızı tavsiye ederim çok seveceksiniz.İçiş esnasında puroyu hatırlatıyor.

Unicorn Milk: Bildiğimiz çilekli süt ve dondurma karışımı... Vega performansını çok beğendim. 3MG Kullandım.DL kullanılması tercih edilir ama ben MTL de zevk alarak kullanıyorum. 3MG olduğu halde. Sadece bu aromadan MTL de sarım değilse ( hazır coilli ise ) aromayı almanız zordur. Daha yüksek nikotinli kullanmanızı asla tavsiye etmem (herhalde max 3MG kullanın , 4.5 MG dan itibaren aromaya yanık nikotin boğaz vurumu karışmaya başlayacaktır.)

Cutwood Unicorn Milk klonudur.

My Man:3MG Kullandım. Dondurma çilek ve süt...Eğer tatlıcıysanız kesinlikle öneririm mtl de bolca aroma geliyor ama dl de kullanılır bu aroma asıl.

Lemon Tart: 

Limonlu tart bildiğimiz...Krema Limon ve tart harmanı çok güzel olmuş ( bu aromayı ilk defa Vegalikit te denedim).3MG Kullandım...Dinner Lady Lemon Tart ın klonudur.

Zıkkım (Calipter Cow):

Twisted Calipter Cow, Vanilya , Fıstık Ezmesi karışımı...Vegabuhar performansı gene çok iyiydi...MTL ciler hele çok iyi bilir bu aromayıda...7.5MG kullandım 9MG Da önerilir...Calipter Cow isimli , Yabancı Dillerde ise Calipter Cow , Türkçe'ye Zıkkım olarak geçmiştir.Klon değildir genel bir likit aroması profilidir.MTL aromasıdır DL de aromanın hem tat hem harman yoğunluğundan dolayı insanı bunaltabiilir.

Heisenberg:

Vegabuhar performansı çok iyiydi...3MG Ve 0MG Kullandım Dl için iyidir ama MTL de biraz meyveli aromalar sıkabilir ama ben beğendim...Vampire Vape Heisenberg klonudur bilen bilir zaten fazla lafa gerek yok...MTL de güzelce kullanıyordum.

Tribeca:

Herzamanki gibi,Vegabuhar performansı çok iyiydi...6MG Kullandım.Tütün,Kraker,Vanilya...



Yorumlar