Arbix.Trade ???

Arbix.Trade - Home Page | Trading System
Merhaba , bu postta sizlere arbix trade adlı bitcoin arbitraj sitesinden bahsedeceğim. 

Link:
https://arbix.trade/?ref=82624

Bu site , sizin bitcoinlerinizi kullanarak trade yapan , sizin bitcoinlerinizi alıp pahalıya satıp daha ucuza başka bi yerden alıp gelen farkı ile beraber , transfer fee gibi ücretleri düşerek size geri veren bir sitedir.

Ortalama 500-600 dakikada size paranızın + %0.8 ile %1.4 arası değişen bir faiz le size geri vermektedir. (Net olarak hesaplarsak , %0.8 gibi bir de ücret kesimi var , ücret kesimi dahildir. ) Bence sadece 600 Dakikada gelen kar için çok başarılı bir orandır.
İşte bu sisteme ARBİTRAJ denmektedir ( bu sitenin bahsettiğim alım satım kar işlemine verilen isimdir.) , ve Bounty kısmından her saat ( 65 dakika da bir ) , 60-300 Satoshi  arasında değişen bir Bounty bonus alabiliyorsunuz.

Referans konusuna gelirsek te , ref kodunuz ile davet ettiğiniz her bir kullanıcı nın kazandığı bounty bonusların %20si ve yaptığı yatırımın %20 si size gitmektedir . Yani site Referanslardanda güzel getiri sağlamaktadır.Ben de arbix trade in referans sistemi sayesinde bolca bonus puan kazandım.

Anasayfada gördüğünüz üzere ( yukarıdaki resim ) , sitede güncel , canlı olarak kim ( email gizli ) ve hangi ülkeden ne kadar yatırım yapılmış görebilirsiniz.Yine aynı şekide bu fotoğrafta görüldüğü gibi sitenin finansal olarak toplam hacmini ve kendi zamana bağlı toplam hacmini görebilirsiniz. Site ilk çıktığında sadece 0.1Milyon Dolarlık bir aylık hacme sahipti.

Siteyi ben duyalı 1.5 ay oldu , Temmuzun ortaları duymuştum siteyi ama daha önce açılmıştır ve uzun süredir ödemeleri yapıyor. Siteye ben 100Tl yatırım yaptım ve Referans ve Bounty ler sayesinde siteden 107Tl kar edip toplamda 207Tl çektim .

Sitenin zaten nası bu geliri elde ettiğini biliyoruz bize açık açık anlatıyor bu sebepten dolayı ben sitenin scama düşmeyeceğinden , asla çökmeyeceğini düşünüyorum ama lütfen yatırım yapcaksanız kendi riskiniz ile yapın...

Sitenin canlı desteği her zaman biraz gecikmeli olsa bile cevap vermektedir .Aşağıda Arbix trade den aldığım ödemenin kanıt vidyosunu izleyebilirsiniz: Ödememi talep ettikten 3dk sonra wallet imdan bildirim geldi ve doğal BTC transaction u olarak en fazla yarım saat içersinde confirmation lardan sonra coinim hesabıma yattı...

Ama sizden tek isteğim lütfen bu yatırım sitelerine yatırım yapacaksanız tamamen kendi riskinizle yatırım yapın, eğer site batarsa veya scama düşerse (tüm depositleri alıp kaçırıyorlar) lütfen kendiniz dışında başka birinde kusur aramayın... 

Güncelleme : Site artık scama düşmüştür...





Yorumlar