Meharis Equador Incelemesi (Agio )

Puroya ilk ciddi ciddi başladığım zamanlarda ( o zamanlar evin ordaki bakkaldan aromalı backwoods içerdim ara ara) birgün okul çıkışı Kızılaydan yol üstü diye aldığım, Çayyolunda arkadaşımla buluşmaya giderken bir dükkanda Meharis gördüm aaa babamın içtikleri diye , boyutu falanda aynı... Bende açık mavisi ne kadar diye sordum ( babamın tek içtiği modeli açık maviydi asla başka renginden içmezdi) fiyati da çok guzeldi (1kutu 45 Tl )düşünmeden 1paket alabilirmiyim dedim aldım ve arkadaşımla buluşunca denedim çok güzeldi fakat yeni başlamıştım ve aromalı puro içtiğim için daha önceden , acı geldi ama o acı kahve ile beraber içerken sorun olmuyordu .Zaten babamda içmeye başladığım gün hemen eve gelince kokusundan içtiğimi anlamış... Şuan hem fiyat hemde tadı içimi vs... en sevdiğim puro(sigarillo).Aslında puro demiyimde sigarillo çünkü bunlar aslında atık Gerçek Puro tütününden arta kalan tütnleri kıyıp sanki sigara gibi sarılmış halidir. Oyuzden hem ucuzdur hemde sigara gibi , gerçek purodan farklı olarak ağzınıza bollca duman gelmektedir. Aynı zamanda baba purosu diyelim benim için.Sade olması iyi çünkü bildiğim kadarı ile diğer meharisler aromalı ve her ne kadar güzel olsa da aromanın , puro ya ters olduğunu , bunun gibi sade tütün tadının doğrusu olduğunu düşünüyorum.Kutusunun üzerinde Mehari's since 1904 diye yazması da ayrı bir ilgi çekiyor ve has , geçmişi olan bir puro içtiğimden emin oluyorum. ( 100 yıldan fazla bir tarihi varmış ) ... Küçücük serçe kadar puronun dalına verilcek para ile kesinlikle Mehari's içilir diye düşünüyorum.Bu puroya alternatif olarak daha hafif içimli ve daha küçük , sigara ile aynı boyda olan Cafe Creme Sigarilloları nı da içebilirsiniz ve Cafe Creme puroları asıl Kahvenin yanında içilen purolardır. 

Yorumlar